Fitness

Ćwiczenia na nogi

Silne nogi pomagają ci chodzić, skakać i balansować. Wspierają również Twoje ciało i pozwalają Ci cieszyć się codziennymi zajęciami. Jeśli chcesz nadać ton swoim nogom, stosuj się do tych ćwiczeń i wskazówek.

  1. Squats
    Przysiad jest jednym z najlepszych ćwiczeń do tonięcia nóg. Rzeźbi także tyłek, biodra i abs.

Przysiady są idealne w przypadku problemów z plecami. Ponieważ wykonuje się je na stojąco i bez dodatkowego ciężaru, nie obciążają pleców.

Aby uzyskać równowagę lub dodatkowe wsparcie, wykonuj przysiady stojąc przy ścianie lub obok krzesła lub krawędzi stołu jedną ręką na przedmiocie. Powstrzymajcie się od ciągnięcia lub odpychania się od niego.

  1. Lunges
    Lungi działają na uda, tyłek i abs. Ten ruch wykorzystuje obie nogi w tym samym czasie, co czyni go świetnym ćwiczeniem dla silnych nóg.
  2. Podnoszenie nóg płaskich
    Regularne deski celują w górną część ciała, rdzeń i biodra. W celu wzmocnienia tyłka i górnych partii nóg można dodać uniesienie nóg.
  3. Podnośniki jednonogie
    Jednonożny lifting wyrzeźbi twój tyłek, biodra i górne nogi. Dla równowagi połóż ręce na ścianie lub na krześle.
  4. Piłka stabilizująca kolana tucks
    Robienie kolan na piłce stabilizującej szybko stonuje nogi. To działa na łydki, podudzia i abs. Do tego ćwiczenia potrzebna jest odpowiednio napompowana piłka stabilizacyjna.
  5. Step-upy
    Stopnie są jak przysiady jednonogie. Powtarzający się ruch będzie działał na uda, biodra i tyłek.

Będziesz potrzebował pudełko plyometryczne o wysokości kolan lub podniesioną platformę. Aby ograniczyć nacisk na kolano, zawsze stawaj na środku pudełka.

  1. Pudełko skacze
    Można również wykonywać skoki na plyometrze. Ten wybuchowy trening jest jednym z najlepszych sposobów na nadanie tonu twoim nogom, tyłkowi i rdzeniu.

Kiedy wylądujesz na pudełku, upuść biodra, aby wchłonąć siłę. Nie blokuj kolan i quadów. To może zranić twoje kolana.

  1. Speedskater skacze
    Skoki na łyżwach, lub skoki boczne, angażują mięśnie nóg. Ten bardzo intensywny ruch poprawia również siłę i zdolność wypoczynku.

Zacznij od małych skoków. Z czasem możesz spróbować większych skoków.

  1. Opaska oporowa naciska na nogę
    Można użyć opaski oporowej, aby naśladować ruch prasy do nóg maszyny. Ćwiczenie to jest skierowane na tyłek, quady, ścięgna i łydki.

Aby rzucić sobie wyzwanie, użyj grubszej lub krótszej opaski.

  1. Mostek
    Most tonizuje twoje biodra, uda, tyłek i rdzeń. Aby to utrudnić, owiń opaskę oporową wokół ud.